Bedtime Stories

Bion igår var ganska bra faktiskt, lite väääl klyschig med hjältestoryn men vafasiken huvudpersonen var snygg så då brydde man sig inte speciellt mycket längre.

Idag så åkte jag iväg till Årsunda, först till Sune och red ut på honom, en massa bråkande efter vägen, inte de roligaste när de kom bilar, men supernöjd med honom annars och tränade på att linda eftersom de var ett tag sen, funkade bra, får köra med lindor å bli van med de tror jag :)

Sen har jag varit hos Simon under dagen och mot kvällningen bestämde killarna sig för att dra på crusingen i Gävle, vilket jag inte var ett dugg sugen på eftersom jag inte hade ätit sen halv 1 och var sjukt trött. Så fick skjuts hem å käkade dirrekt! Så nu är man skapligt mätt och ligger utslagen i sängen, väldigt skönt kan ja säga!

Imorgon står Dakita och övningskörning på schemat, ecv Sune också, men får se om ja hinner :) possssssshai.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0