Daim I Marabou Mjölkchoklad

Ja som ni förstår har min helg varit fullsmockad och då fanns ingen tid för datorn, så det ska vara med andra ord!

Haft superkul den här helgen iallafall. Har gått från Gäddan till Sune. Han står i Årsunda för övrigt så nu kommer jag nog tillbringa allt för mycket tid där ute är jag rädd för, hehe ;)

Har även umgåtts med massa folk under lördagen vilket var supermysigt! Så är nu rätt så trött och inte redo för en ny skolvecka.. Men bara å bita ihop!

Dessutom avslutar jag min älskade otursvecka med att säga att jag knappt har någon telefon..
Den jag lånar av Hanna - Tar slut på batteri efter 1 samtal, eller 2-3h utan man pratat..
Min svarta sony ericsson - Har Simon, men dör även när man pratar i telefon..
Min svarta samsung - Kommer upp någon jäkla kod på och går inte ens att starta/stänga av..
Min guldiga gamla nokia - Batteriet tar slut på en gång typ.
Min tegelsten 3310 - Är helt död.
Min samsung ihopfällbara - Dör efter några timmar.

SKÖNT LIV..
Sova next, i hopp om en bättre vecka. godnatt!

här har ni Drew Bear "Sune"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0