gillar hon inte rockklassiker? gör slut!

Gårdagen var nog den stressigaste dagen på länge!

Börja med att jag, älskling och Patrik åkte iväg till Lager 157, kom hem halv 6.
Åkte därefter upp till Högbo och hjälpte Hanna med Eddan till halv 8.
Sedan skulle jag snabbt in och byta om å åka iväg och hämta upp Magda för bussen gick 8 från rese. Men jag hade glömt nycklarna så jag skulle åka iväg till mormor å hämta hennes, men då starta inte moppen (!?), så hon fick komma med nycklarna och sen åkte vi å hämta Magda. Men vi tog fel på busshållsplatsen så vi såg den glida förbi, skitkul.. Så snälla arvid och min snälla syster skjutsade oss till Gävle så vi kom dit i tid för bion. KAOS rent ut sagt, men de löste sig ju tillslut..

Baksmällan 2 var grym! Garva sönder hela tiden, även när jag var klantig och tappade popcornen på golvet.. Jisses. Tog sedan bussen hem och fick skjuts hem till Magda å så slagga vi där.

Var kvar till halv 4 ungefär, åkte sedan direkt till Dickan å pyssla om henne. Kom hem för ett tag sen och ska nu hoppa in i duschen innan älskling kommer. puss!

sevärd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0