going to smedis

ONSDAG. Dagen har gått fort. Var ruskigt trött imorse men lyckades ta mig upp iallafall, under skoldan så har jag hunnit med att avsluta powerpointen (dock glömde ja lämna in den, smaaart!) och gjorde sedan klart del 2 på APU-uppgiften. Riktigt bra! Fick VG på muntliga i engelska nationella, måste ju skryta om de eftersom jag är klappkass på engelska. hoho!

Gick hem och blev upphämtad sista biten av älskling. Han hängde med till stallet och kika på när jag longera Dickan, hon är så extremt trög att longera, helt sinnes. Sen ser man också hur stel hon är, gamla tanten!

Ska nu tanka moppen och köra iväg hem till Emma där jag spenderar natten! Vi höresss!

very ooold pic.. -08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0