Kings and Queens

Tjennna.
Gårdagen spenderades först i skolan, sedan åkte jag iväg å red Sune. Gick superbra, vilket gjorde mig på superbra humör! Men kände ändå att min otur inte riktigt vänt.. eftersom när jag skulle platta håret igårmorse så råkade jag ta krustången istället så min lugg fick två små vågor i mitten, haha charmigt.

Sen så sov jag kvar hos Simon i Årsunda och så kommer de bli idag också, tar 18.11 bussen från trebo och traskar sedan hem till honom.

Har inte hänt nå speciellt idag, någon otursgrej...? Jo kanske att jag slog huvve i hyllan över bussäterna imorse, när man är ensam och sätter sig så blir det ju dubbelt så pinsamt från att om man har någon annan med sig, då kan man iallafall skratta åt de istället för att sitta å skämmas.. haha, bjuder påt.

Nu medans Hannas bilder laddas över på hennes USB så ska jag ta å hoppa in i duschen. Vi hörs, püss!


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Maj gav oss hopp om sommar istället kommer snön.. de gillas inte huh?

2011-05-04 @ 01:48:20
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0