life never ends, not now, not tomorrow... !

Jisses vilken dag.
Film & betygsinfo på fm.
Ryttartest på em. Red först i ledet och kan säga att de var bra mycket att tänka på Jääävlar vad jag ångrar att ja gick med på att rida först. Kaos. Men fick 71% så är nöjd ändå!

Var dessutom jobbigaste ridlektionen jag varit med om i hela mitt liv, fyyfaaan och till vilken nytta!? Gick skit ändå.

Sen var de knappast kul att cykla hem heller så nu har jag huvudverk och är skittrött. Skulle egentligen duschat å fått på mig rena kläder tills nu för snart kommer Simon, men har ej ork till att göra de förrns han kommer å drar upp mig från denna sköna soffa, hehe..

Ikväll så ska jag å älskling köpa nått att käka och sedan åka in till Gävle för att kika på bio. Trots min trötthet ska jag försöka vara vaken under hela filmen, får se om ja lyckas. tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0