Om Sanningen Ska Fram

Här var de dött, inte så konstigt, haft en jobbig helg/vecka. Men nu är allt på plats igen och livet rullar på!

Varit i skolan som vanligt. Har påbörjat nytt fall, haft matte nationella och haft praktik idag.
Red Ikaros, mysig häst, väldans lik Hilma så hade behövt spö med mig, syndsynd!

Cyklade sedan mot Dakita och longerade henne en liten stund, hon var ganska trött sen igår tror jag, ville inte jobba utan stretade mest emot.

Nu ska ja duscha och sedan ta fram kläder tills imorgon för då är de häst vid hand och ryttartest som står på schemat! Kuligt, hoppas på bra väder och pigg Hilmis! Direkt efter hänger ja med Hanna och hjälper henne när hon rider Kalleponken, sen blir de Bio i Gävle! pussisar.

får hoppas hon inte ger mig den där blicken imorgon, då är jag skapligt körd! ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0