Played 'til my fingers bled

TJILIVIPPEN. Skoldagen gick fort. Hade matte nationella som gick skit, var helt slut i huvve när jag kom till dom 2 sista så gjorde knappt något på dom, hann börja, men var helt slut. Därefter höll jag på med powerpointen resten av dagen så imorgon är den färdig, mycket skönt!

GICK sedan till trebo och cykla hem därifrån. Åkte direkt och hämta moppen som nu är levande, sååå skönt! Lagade till lite vofflor och käkade, sedan fick vi besök av syster, Freja och Arvid. Fyllde i lite jobbpapper osv, så från 4 juli till 29 juli är de jobb som gäller, fyfan så jobbigt men lätt värt de!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan invänta älskling, får se om han hinner komma innan jag somnar, så sjukligt trött. Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0