Tell the world that I coming home

Blev kvar i Årsunda igår, var på dåligt humör samt var energin i kroppen helt slut. Dock tog vi oss ut på en biltur till nått garage å sedan till david och då piggna jag till som tur var, så där stod jag å lekte med en jäklans fotboll halv 11 på kvällen medans pojkarna höll på med Simons bil, haha..

Var APU idag som vanligt, dagen gick sjukt segt och har inge speciellt att berätta. Varit så sjuktligt trött hela dagen och är de fortfarande, tror nog det är den jävla pollenmedicinen som spökar, sjukt drygt.

Var å red Dickan en sväng, gick inte bra, var inte på humör men de var hon, hon ville jobba/springa och jag ville bara ta de lugnt, resulterade i kaos. Men så kan det gå.

Har käka å duschat sedan jag kom hem, inte orkat göra någonting mer. Ska väl hoppa ner under täcket å däcka framför tvn om en stund, kanske får sällskap om Simon tar sig hit, vem vet.
Ser inte fram emot en lång dag på lervik imorgon.. men måste man så måste man! tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0