Ursäkta? Krångla? Där gjorde du mig just jävligt förbannad.

Skolan idag gick hyffsat fort, våra nationella prov kom bort i posten så vi slapp göra dom idag iallafall, haha soft. Åkte buss halvvägs och gick sedan andra halvan hem, smått kallt men skönt med promenix!

Cyklade iväg till Dakita och pysslade om henne + gjorde stallsysslorna som vanligt. Mina ridkläder och min hjälm är nämligen i Årsunda, så det blev inge rida idag även fast jag var grymt sugen!

Ska ut till Årsunda å antingen hämta mina grejer bara eller sova där, återstår att se eftersom jag är på så jävla pissigt humör. Men tror nog jag blir kvar där tills imorgon. Vi får höressssss, tjing.


blir en jäklarns massa hanna/eddie bilder men de är ju endast för att jag bara har sådana på datornnnn, så ni får stå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0