Ace Ventura

Torsdag: GRS, longering och lite teori på fm. Dressyr/Hopplektion på em, red Xamir, gick faktiskt bra för en gång skull.

Red sedan Dickan när jag kom hem i mörkret, mys. Åkte vidare till Årsunda efter det.

Fredag:
VÄRLDENS JÄVLA OTURSDAG!
Otur Nr.1:
Missade min busshållsplats i färnbo, så fick gå 2km tillbaka typ.. Hade praktik, körde 5 hästar kanske, skitkul men sjuk värk i kroppen nu, otränad!
Otur Nr. 2: Fick punka när jag körde en häst, gick fort också så small som ett pistolskott, blev lite rädd.

Otur Nr. 3: Skulle hoppa av vid Enen, men bussen stanna inte utan stannade vid badhuset, så fick gå en lite bit längre men min sumoväska.. Var hos Simons bror en stund.

Var sedan med Magda under kvällen, sen åkte vi hem till mig när Simon och David kom.
Otur Nr. 4: På vägen hem fick jag punka på bakdäcket på moppen. Så min dag har INTE varit bra..

Idag:
Sov ut, är förkyldare än någonsin, fryser och snuvar för fullt. Varit hos Simons bror halva dagen och chillat.

Har inte ett skit att göra nu, ingen är hemma eller så är alla upptagna med annat, fyfasiken så rolig lördag. Tror jag tar och värmer lite oboy, tar min kexchoklad och sätter på en bra film. Vi hörs.

Enda bilden jag knäppt dom senaste dagarna, ridturen på Dickan för nån dag sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0