Kissemiss missy

Tjo. Varit i skolan hela dagen som vanligt, klart segaste dagen på länge.. Knappt gjort något idag, värdelöst, och dessutom så slutar vi ju 16.15, så var i Årsunda runt halv 7, love life!

Men lite postivit har väl ändå hänt.. skorna som jag beställt ligger hemma och väntar på mig nu, fint de!

Sen kan jag dra upp en dålig grej då, fått en massa blåmärken på benen och har inte gjort illa mig eller något så det är ganska skumt. Ska nog till Hälsocentralen på onsdag om dom inte hunnit försvunnit då.. Stora, svarta och smärtsamma. Inte ok..

Nu är det sleepytime, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Och du bara lägger upp bilder på mina djur hela tiden! Jag dör lite här borta!! Saknar mina små bebisar ju!

2011-11-29 @ 03:11:22
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0