Nu har jag riktigt jävla tråkigt

1. Namn: My
2. Husdjur: 2 korkade cats.
3. Hårfärg: Ljusbrun/Mörkblond, ångerånger.
4. Favoritfärg/er: Beror på vad för sak det gäller. Kläder, inredning, osv.
5. Piercing: Öronen, om de gills.
6. Bostadsort: Sandviken.
7. Har du varit kär: Ja det har och är jag fortfarande.
8. Hur ser din drömkille ut? Som Ashton Kutcher, Zac Efron, Lucas Till, eller någon liknande goding.
9. Har du fått en kyss den senaste veckan? Ja det har jag också hunnit med.
10. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Mina classmates.
11. Hur lång är du? 170-174cm, om jag får gisseligissa.
12. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Married.
13. Icke godkänt i något ämne? Tror de är lite snålt med betyg i Idrott.
14. Vart är din favoritplats? På Hackholmen, finns ingen annan stans man trivs så mycket!
15. Vilken plats föredrar du minst? Resecentrum.
16. Hur många kuddar har du i sängen? Tre skulle jag tro.
17. Tycker du om kaffe? Ja, kaffe är ok.
18. Tycker du om kinamat? Bästa som finns.
19. Vad dricker du helst till frukost? Oboy.
20. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Nope.
21. Kan du några andra språk än svenska? Nått ord på Engelska funkar väl.
22. Vem är den roligaste människan du känner? Förutom mig själv (haha), Simon isf. Har nog inte så roligt med någon annan än honom, skrattar konstant.
23. Vem delade du senast din säng med? Simon.
24. Gillar du någon nu? Älskar*
25. Röka eller snusa? Inget.
26. Har du varit i några andra värlsdelar? Naj.
27. Favoritmat? Hate to food.
28. Tycker inte om: Mat, patetiska människor som tror som är så jävla bra (men så är dom inte det ;PPPppPP), killar, höjder, fötter ooooosv.
29. Ögonfärg: Blåa.
30. Det bästa du vet: Drive horses is my passion!
31. Skostorlek: 38-39.
32. Fobi: Höjder, Fötter.
33. Gillar du snö? NEJ. På julafton är de ok.
34. Vilken är din bästa egenskap? Så jävla klantig, underhållning på hög nivå.
35. Bästa kompisar: Forever alone.
36. Hur tror du folk upfattar dig? Klantig, Seg, Blyg, Galen, Blind, Döv och Jävligt intressant.
37. Vad är det vackraste som finns? Vackert landskap.

Kommentarer
Postat av: Amanda

God morgon :) hoppas du får en bra dag

2011-11-15 @ 05:10:23
URL: http://stockholmtomarbella.com
Postat av: Mamma till Freja

Hej på dig! :)

Va gärna med i min tävling om dagens blogg!

http://sense.webblogg.se/2011/november/vill-du-bli-dagens-blogg.html

Ha en bra dag. Kram

2011-11-15 @ 09:46:45
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0