Piieenoerdiie

Tjohej. Sitter framför tvn hos familjen Larsson, å äter efterlängtade pepparkakor, sååå gott!

Dagen har inte varit bra, trodde vi skulle på travet idag men icke, så världens största väska släpade jag med mig överallt i onödan idag, inte kul..

Men med tur i oturen slutade vi kl 2, så hann rida Dickan innan den blev kålsvart. Hon var superduktig idag trots att hon blev ganska stressad och nervös när vi travade hemåt. Men hon har fått så mycket hår nu så ser ut som en riktigt pälsboll!

Stressade lite sen när jag kom hem och cyklade sedan till bussen, å här är jag nu, i Narnia. Trött och kissnödig, jobbigaste som finns just nu. Tjing.


Läderlappen vaktar denna dator, men han var ledig när jag råkade sparka på den, inte ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0