Simma lugnt.

7 dagar sen, illa illa.

Förra onsdagen hade jag iallafall trevligt med brudarna, men måste dock säga att de var trevligare hos mig innan än på festen, sög ganska rejält, alla var bara ute och höll på så blev hemgång runt 2.

Sen har jag ju varit i Sälen torsdag-söndag. Hade trevligt, mycket chill men även lite shopping och fjällvandring, har fortfarande ont i smalbenen.. Och har nog inte sovit så dåligt på länge, hade hemlängtan redan andra dagen, haha, men vi hade de supermysigt!

Sen den här veckan har de bara gått 2 dagar på nu, så skolan har alltså börjat igen efter lovet. Sucks! Men har bara ritat dom här två dagarna så har inte varit så jättefarligt. Bara insett att vi slutar 16.15 varje måndag nu... Hate.

Sen så har jag nog inte så mycket att komma med.. Har inte ridit på en vecka, ABSTINENS!! Men imorgon blir de både körning och ridning så behöver inte vänta så mycket längre.

Nu tänkte jag sova, varit svintrött hela dagen.. Men vi hörs, puss!

Igår.

Förra onsdagen.


I Sälen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0