Someone like you

Tjenis. Vakna och var så sjukt jäkla trött imorse, trots det stack jag till skolan för att sitta cirkus 1.30h och lyssna på något som jag aldrig kommer behöva? Vadfaan låg jag inte kvar för..

Missade precis min buss hem så jag fick gå 5km hem istället, pw som fasen för de var så in i helvete kallt så om någon såg en väldigt fryssen människa vilse i Sandviken så var det jag.. haha, så idag har jag fått lite extra motion + cykla 6km ungefär. Så får hoppas på att jag håller mig pigg ikväll!

Ska nämligen ägna hela kvällen till plugg eftersom vi tydligen har prov imorgon, haha noll koll. Kanske drar ut till Årsunda, men då ska jag fan ha hämtning också.. Haregött.

Nya skorna, var lite mer orange-färgade än jag trodde de skulle vara. Men jag å orange är vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0