The circle of life

Hola amigas, hemma nu efter nästan en heldag i stallet. Fånga häst i hagen, spola, brodda, rida, svampa, göra rent, brodda av, tvätta, smörja, ja allt vad jag gjorde där borta!

Har varit hemma i nån timme, frågade pappa om han ville övningsköra med mig, fick som svar "nej, du ska till bilskolan och lära dig", vafan tog du jävla handledarkurs då för om du vägrar övningsköra med mig och hellre sitter i soffan och lökar!? Idiot.

Väntar på samtal från Magda nu, om de någonsin kommer något. Sen blir de käk och sedan gå ner till mormor som fyller idag, tååårtaaa!! Blir hemma idag så jag hinner fixa allt under morgondagen. Halloweenpaartyy! See ya.

Svettig Sune idag, å svansen är inte sådär fult kort, han viftar lite fint med den bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0