Bjuder på riktigt gamla bilder

Gårdagen: Filmen var helt okej, inte lik dom andra filmerna så passade typ inte in kändes det som, men bra var den ändå!

Åkte sedan direkt till Mattias och var där hela kvällen.

Idag: Väckt runt 11, åkte iväg till Årsunda efter några timmar och var där ett tag. Blev sedan hemskjutsad och har käkat å så nu. Blir väldigt lugn kväll för mig idag. Sovit minst 14h idag och är fortfarande skittrött, jävla förkylning som tar kål på en.

Men visar sig om jag sover i Årsunda ikväll eller icke. Puss!

Min dator är på lagning, så sitter vid stationära, haha hittat riktigt gamla bilder. Bjuder på dom!

Försökt till ett hjärta med fötter ? -08


Skolavslutningen -08
Sommarlovet -08

Praktik -08

Tiden då vi var väldigt engagerade i fotboll, haha -08
Hm, vet inte riktigt vad som hände här. -08

Sommarlovet -07
Sommarlovet -08
Don't ask, sommarlovet-08
Smal brud, sommarlovet-08
Smal brud, sommarlovet-08
Sommarlovet -08
Sommarlovet, haha sjukt fult -08

Klassresan i 6an, Leksand, ser ut som min lillebror, haha-07
Fråga inte, sommarlovet -09
Haha åh jisses, sommarlovet-09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0