Finlandssvenska är det värsta jag vet

Gårdagen: Globen hela dagen på Stockhilm Horse Show, Dressyr på fm och hoppning på em. Förmiddagen spenderades mest på anexet där alla shoppade, eftersom jag inte får hela mitt studiebidrag och inte har en häst kunde jag inte handla, så det är nog ett av dom "roliga" grejerna med att vara där.

Så jag tycker personligen inte det är så roligt att vara där, bara hoppningen som var intressant.

Simon hämtade upp mig i Gävle och vi åkte å parkerade bilen. Så käkade vi på Österns pärla, eftersom vi hade 1års dag som sagt.

Idag: Sov lääänge, skulle egentligen till Högbo och fota när Hanna red men blev ju inge pga igår.. Skitdrygt. Menmen.. Så är hemma nu iallafall och ska cykla iväg om en timme med Magda till Mattias, vi ska vara hundvakt åt lilla Malte ikväll! Mys.

Hörshej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0