Where the story ends

Hello! Hade en kort skoldag idag, endast löshoppning med 4 hästar och sedan lunch. Var hemma runt halv 3, vilket var super!

Åkte direkt till Dickan, gjorde stallsysslorna och pysslade om en väldigt lerig dam..

Men har varit hemma ett tag nu iallafall och inte gjort något speciellt. Laddar upp för ett Stockholmsbesök i Globen med klassen imorgon, så otroligt nice! Efter det så stannar jag kvar i Gävle och käkar med Simon. 1 år imorgon! ♥

Nej nu ska jag sysselsätta mig med annat. Puss!


Vintern -09, haha så fula.

Kommentarer
Postat av: Hanna Larsson

" jag skulle vilja sätta på dig, NU PÅ EN GÅNG"!!!!

2011-11-24 @ 18:26:50
URL: http://hannallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0