37 ynka fakta om mig som tidsfördriv

1. Namn: My
2. Husdjur: 2 stycken hjärndöda katter.
3. Hårfärg: Brun/Mörkblond.
4. Favoritfärg/er: Röd är väl senaste jag fantiserat är ganska nice.
5. Piercing: Öronen om något.
6. Bostadsort: Sandviken.
7. Har du varit kär: Ja.
8. Hur ser din drömkille ut? Som Ashton Kutcher.
9. Har du fått en kyss den senaste veckan? Ja de har jag också hunnit med.
10. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Magda var först!
11. Hur lång är du? Inte mätt på länge, men 173cm kanske?
12. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Married.
13. Icke godkänt i något ämne? Nope!
14. Vart är din favoritplats? I sängen, helt klart.
15. Vilken plats föredrar du minst? Pörte.
16. Hur många kuddar har du i sängen? 3 stycken för tillfället.
17. Tycker du om kaffe? Ja de går i de å.
18. Tycker du om kinamat? Bästa som finns!
19. Vad dricker du helst till frukost? Oboy eller Juice.
20. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Nej gör jag icke.
21. Kan du några andra språk än svenska? Några ord på engelska funkar väl.
22. Vem är den roligaste människan du känner? Alla mina vänner har sjuk humor, älskar.
23. Vem delade du senast din säng med? Magda och hennes sälhund Doris.
24. Gillar du någon nu? Gillar alla mina polers, men såklart min pojke också.
25. Röka eller snusa? Fytusan.
26. Har du varit i några andra värlsdelar? Nej de tror jag inte.
27. Favoritmat? HATAR mat just nu, så vidrigt.
28. Tycker inte om: Krångel, drama, lögner osv.
29. Ögonfärg: Blåa. 
30. Det bästa du vet: Ehm, just nu då - köra tottohästar!
31. Skostorlek: 38-39.
32. Fobi: Mörker, Spöken, Fötter, Spindlar är inge vidare de heller.
33. Gillar du snö? Om den kommer dagen före julafton och försvinner dagen efter nyår, då är de ok!
34. Vilken är din bästa egenskap? Jag är borgmästare på Klantighet, men det kanske inte är en bra egenskap?
35. Bästa kompisar: Magda är the closest.
36. Hur tror du folk upfattar dig? Vet inte faktiskt, beror på hur jag är för tillfället. Blyg, galen, klantig. Något av dom kanske de kan vara, haha.
37. Vad är det vackraste som finns? Besvarad kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0