A night in Paris, ready to go

Riktigt jobbiga dagar har jag haft..

Igår: Åkte in till travet, var själv, gjorde ett litet test innan vi körde. Körde storhäst, Inkasso som var väldigt fin att köra!

Missade sedan bussen hem med 2min, så fick gå (!?) halva vägen hem med världens tyngsta ryggsäck tills pappa kom och hämta mig. Åkte sedan direkt upp och tömkörde Dickan för första gången, och oooj vad fin hon blir när hon jobbar rätt!

Åkte sedan till Årsunda och sov där, fick högst 4h sömn inatt, pluggpluggplugg osv..


Sune i tisdags - Igårkväll.

Idag:
GRS, prov och lite teori. Tveksamt på hur provet slutar, var så sjukt mycket att plugga på.. Red sedan dressyrlektion för Molly på Disse + hoppa lite på slutet. Gick helt ok, var på sjukt dåligt humör dock.. Trött!

Hämtade moppen i Årsunda och åkte till Dickan, blev så sjukt mörkt så var ingen idé att rida eller liknande, så tog in alla hästar och åkte därifrån.

Sitter nu och velar om jag ska åka till praktiken imorgon eller inte, har ont i ryggen nu igen, överanstränger mig när jag kör, sjukt drygt. Så vet inte hur jag ska göra.. Vill dit, men kanske inte är så bra när man ska på 50cent sen på kvällen och gå runt och ha ännu mer ont..?

DDickan idag, försökte gjorde vi, men inte gick de bra heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0