Easter

Halloj. Gårdagen var jobbig, ont i mage och rygg pga att äggstockarna härjar, men kämpade mig igenom dagen och åkte till travet. Körde lillshettisen Icaros, ganska segt, vill köra storhäst! Bussresan hem var vidrig, hade så ont..

Åkte direkt och red Storm efter, han skötte sig exemplariskt och gick på riktigt jäkla bra. Ju mer jag fokuserade desto mindre smärta kände jag så då blev det ett riktigt toppenpass, sååå nöjd!

Idag bestämde jag mig för att stanna hemma, haft riktigt ont hela natten och knappt sovit någonting så kände att magen och ryggen skulle ta kål på mig om jag åkte till GRS, även fast jag inte vill missa något, menmen..

Så har vilat nu under förmiddagen och ska snart ta å rycka upp mig och moppa iväg till Dakita, som också har ont, hon har gjort illa sig på högra bakbenet så tänkte skritta en sväng bara så hon får ut och röra på benet. Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0