Fantasy Broline

Tjina! Datorn och jag dras inte till varandra längre tyvärr, men här får ni lite update!

Igår: Vakna upp med världens ryggvärk, åkte till skolan (bytt praktik till min travtränares gård, wonderful!), kom hem lite senare än tänkt så hann inte upp till Sune, sov i Årsunda.

Idag: Vakna upp med ännu mer ryggvärk trots massagen jag fick igår.., åkte till skolan, skynda som satan upp till stallet, körde Sune för första gången med S och det gick superbra! Han skötte sig galant och det var supermysigt med sällskap också, så nu blir de inte mycket rida framöver, haha! ;)

Sover hemma inatt, men Simon kommer hit efter fotbollen så inte ensam iaf. Har käkat, duschat, pluggat och packat inför imorgon. Köra på travet som vanligt, stavas  u n d e r b a r t ! Får hoppas på att köra storhäst igen, myyycket roligare! Nej nu ska jag lägga ifrån mig flygplanet till dator. puss!

Går icke att ladda upp bilder just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0