Great britain, great

Lejonkungen-maraton igår, aa jo tjena. Datorn dog 2sek efter jag tröck på "ladda ner"-knappen. Trött torsdag.

Vakna idag av att Simon ringde vid halv 12 och var påväg hit. Han blev kvar en stund men åkte ganska snabbt igen, så då satt jag mig med Paulas blogg å gjorde ny design (www.stallcupido.blogg.se för er nyfikna) eftersom denna fredag inte kunde ge mig så mycket mer. Red inte idag heller eftersom ryggen/höften inte vill sluta smärta.. Överansträngd var ordet.

Har inte haft så mycket för mig ikväll heller, käkat tacos med mor och bror, rimm, sen kikat tv å annat smått och gott. Funderar på vad som händer imorgon, ev rida/köra Sune en sväng och kanske Gävle om Maggot kommer hem/kommer ihåg. Sen visar de väl sig. Ska försöka mig på en film som redan jag har på datorn nu.. Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0