I don't believe in us any longer, i'm sorry

Somna tidigt och sov djupt inatt, första gången på väldigt länge, så otroligt skönt!

Skolan gick på som vanligt, fått väldigt mycket gjort faktiskt trots att vi har flamsat väldigt mycket idag. Tex på Heartbreak när jag fyllde på glaset med vatten och tröck av och gick därifrån utan glaset (Tankspridd var ordet!), haha inte skrattat så mycket på länge, så fult.

Blev inge rida idag, prioriterar mina 2 prov imorgon istället som jag inte ens kollat på förrens nu. Med alla tankar i huvudet är det verkligen inte lätt, så jag har försökt nu några timmar och det får räcka. Läser igenom lite då och då för att det förhoppningsvis ska fastna. Lovley monday, peace out.


Pluggpluggplugg, och dessutom ser de ut som de blonda börja komma fram och toningen går ur, happydance!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0