I haven't realized that this is the end of our story

Lördag: Bussade iväg till Gävle och mötte upp Magda vid 2, kikade på halloweenkläder men gick inte alls bra för oss. Kom hem igen vid 4-5, var hemma ett tag och käka å så, sedan moppade jag iväg till Magda och spenderade kvällen där!

Idag: En massa som hänt idag, låter bli att ta upp det. Moppade iallafall iväg och red Dickan i 1h, bara skritt, mycket tankar som flyger i mitt huvud nu.. Men tack vare den ridturen så rensades en massa.

När ja kom hem hade vi finbesök av Syster, Arvid och såklart lilla Freja. Trevlans trevlans. Dom åkte för ett tag sen och har hunnit med å duschat. Skola imorgon, puss på livet.


Vänta på buss i 40min är alltid lika roligt, plus dom 30min jag satt på Resecentrum. Men vem fan klagar?..
Någon som kört galet efter vägen, Dickan tyckte de var riktigt scary.
Långa ridturen, behövdes verkligen!
Ser ut som en 12åring, men bjuder på bilden från lördagen. Och såklart en happy Dickan från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0