It's the moment of truth

Inte vant mig med nya färgen på håret än, ångrar mig lite faktiskt, haha fuck my life moment.

Idag har jag hunnit med att åka med mamma till Valbo, köpt in nya shoes och småsaker bara, välbehövligt!

Åkte sedan direkt till stallet och red Sune, han var väldig stressad idag nästan under hela passet och visste inte riktigt vad han skulle ta vägen. Men på slutet fick jag tillbaka honom och han slappnade av och kunde gå stadigt i formen, så kändes skönt.

Jag har packat lite till och från sen jag kom hem, ska till Norrköping med klassen ons-fre, ska vara i Gävle tills kvart över 7 imorgon, sova på bussen är givet. Så blir inge blogga som ni kanske förstår, så hare gött, puss!

Fredags:



Lördags:



Söndags:



Igår:


Idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0