Jan betyder Nådig

Tjo, dålig uppdatering som vanligt, men livet suger ganska rejält ändå så who cares.

Fredags; Första dagen på nya praktiken, fick köra 2 hästar (varav 1 börja spraka, jättekult) och rida 1, sen mocka, städa och vara med och hjälpa när en tjej tömkörde 2 stycken 1åringar. Var ganska stressad dag till och från, men var ett toppenställe.


Denna damen tror jag hette Elektra som jag red på under Praktiken.

Efter så red jag ut en sväng på Storm med Stina och Dakita, sedan lite på åkern för att jobba igenom honom litegranna. Superkillen!

Mot kvällningen så åkte jag å käka med Simon & David, hämtade sedan upp Magda och åkte iväg till Årsunda en sväng och spendera kvällen där.


Igår; Börja dagen med att hämta upp Magda, så åkte vi till Sune och körde han, mycket trevligare med sällskap!

Spenderade sedan kvällen hemma hos mig och sedan däcka vi hemma hos Magda.



Idag;
Väcktes runt 10, död.. Kom hem för ett tag sen och har hunnit byta om. Ska åka iväg till stallet och rida Storm och Dakita nu, så ska nog ta och dra iväg så det inte är kålsvart när jag kommit hem senare... Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0