Utkast: Okt. 31, 2011

Sämst på att blogga, så är de ju bara!

Pluggandet förra veckan tog kål på mig, G på matteprovet fick jag iallafall, förjävla skönt!

Nu har jag iallafall höstlov och har hunnit med:

50cent med brudarna i fredags, hade grymt roligt trots att jag inte kunde gå i slutet av kvällen.
Varit på bio och sett Tintin, värdelös film, värdelös salong, värdelös biograf..!
Ridit Storm och Dakita har tappat sko.
Tillbringat den mesta tiden i Årsunda på kvällarna.
Jag och Hanna har varit in till Gävle och köpt hem lite smågrejer till Halloweenfesten på onsdag.

Så visst har man haft fullt upp! Har lite och göra dom två närmaste dagarna också så blir nog inte mycket uppdatering då heller tyvärr! Men ni får ha ett förjäkla bra höstlov för det kommer jag då ha! Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0