Wall of rock

Fredags: Var ju på bio då med Magda och Linnéa, kikade på Jägarna 2, ganska läskig film faktiskt men den tog ju aaaldrig slut!? Herregud så komplicerad, jisses. Men de var en bra rulle trots allt!

Lördag: Vakna upp i Årsunda, klockan var ställd på 09.40, aoutch, jag som somna 5.. Men trotsade tröttheten och cykla iväg till ridklubben där Hanna och Lina tävlade, fotade dom och när de var klara drog jag tillbaka till Simon igen.

Blev kvar under dagen, var bara hem 1h och duscha å så, sen upphämtad igen och åter till Årsunda. Men kvällen spenderade jag sedan hemma hos Magda, trevlanstrevlans!

Söndag: Vakna runt 12, åkte iväg direkt till stallet och red Dakita och Storm. Dickan var lugn och gick som en klocka idag IGEN (?!), känns uuuuuunderbart! Storm var lite jävlig och försökte bestämma hela tiden, sjukt drygt, men han gick även på riktigt fint i slutet!

Kom hem vid 5, käka å duscha och sen drog jag och moppen vidare till Årsunda i regnet. Så sitter i friggen nu medans min kära pojkvän sitter framför Fifa.. Är ju ledig måndag och tisdag så passar på att vara här lite!

Haha enda bilden jag har å bjuda på, från bussen i fredags, trött jäsp med en massa dubbelhakor. Men de är mys de å. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0