Why are u so scared to talk to me, tell me.

Hello lovers. Haft en jobbig dag och seg dag..

FM; Teori dvs, film, "frågetävling" och repetition. Ganska soft.
EM; Dressyrlektion på Decisivo för Sofie. Hade ingen motivation till att rida så gick segt fram i början, hade ingen ork att kräva något av honom, men på slutet fick jag upp motivationen en aning och han blev ganska fin!

Mitt eviga väntande på Reseventrum..

Åkte direkt och red Dickan när jag kom hem, motivationen hade försvunnit men hon var pigg och kunde explodera när som helst så joggade henne ett tag och galoppera sedan men hon drog åt av bara helvete så blev så jävla arg så vi skrittade runt byn istället, otroligt arg man kan bli på henne om man inte är på rätt humör...


Dickan & Disse

Hemma nu iaf, ont i ryggen/höften som jag även haft hela dagen så stannar hemma imorgon och vilar. Vet inte om det är väldigt smärtsam träningsverk eller om de är något annat som spökar.. Få hoppas på att de försvinner.

Skulle vara mys med sällskap inatt men min kära pojkvän har fått hem nyaste Batmanspelet så han ser man nog inte på ett tag...

Nu väntar duschen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0