xoxo gossipgirl

Gokväll. Helt jävla slut, ibland sliter det att vara i stallet 4h och rida 2h i sträck, men jävlar anamma vad bra de gick!


Storm trimmade jag på banan, han var lite stel i början men efter 20min så släppte de och OJ vad bra han gick! Tränade rygga, vet inte om han gjort de någon gång förut, men han protestera lite i början för han inte förstod så är lite osäker. Men mycket basic också som volter, skänkelvikning osv. Han är en klippa!

Dakita däremot var pigg och stark, fick galoppera av sig på största åkern 2 varv, genomblöt av svett så skritta 40min så hon skulle lugna ner sig. Men mycket nöjd med henne ändå, fina damen!


Så jag har inte hunnit göra så mycket mer idag, hade hoppats på att övningsköra men blev mörkt när jag kom hem så de sket sig. Trök! Sitter å kika tv nu och ska kika på några filmer sen innan jag somnar, lugna söndagskväll. Wonderful. Kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0