I'm going to sahara!

Tjina! Har precis kommit hem från stallet. Dickan skötte sig fuckin' awsome idag och blev bara ytterst lite bråk, kändes verkligen skitbra! Så när vi kom hem var båda två genomblöta av svett och helt slut, haha ägde. Tror jag inte jag behöver gå ut och gå något sen eftersom jag svettades som en griis.

Har dragit på mig nå gamla skitkläder nu som jag ska lalla runt i resten av dagen, älskar obrydda söndagar. Om en liten stund ska jag med mamma ut till Storvik en sväng, hon erbjöd sig att åka och kolla vart jag skulle stiga av bussen någonstans imorgon, lät jävligt skönt, slipper man oroa sig att man hamnar i sahara...

Nu ropar hon, måste kila. Tjing!

dock var hon minst 4ggr mer svettigare än denna bild jag knäppte sist vi hade hårdpass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0