Inge Grey's = datorn dum i huvve = uttråkad = lista

BRUKAR DU KOMMA I TID:
5 minuter hit och dit dör ingen av.


HAR DU BRA KONDITION:

Sveriges sämsta, har inte haft tid till att träna upp den heller..

 

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:

Hanna är jämt framme med kameran.

 

 

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Uttråkad, alone och trött.

 

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:

Svart.

 

KAN DU LAGA MAT:

Kocken i huset!

 

VAD PLUGGAR DU:

Hästhållning, Real.



BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nej, men who the fuck cares.


NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Minns inte, var väl sist jag & Simon bråkade tror jag.

 

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:

Som fan.......


HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:

Ja det hade jag, mysig.

 

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Dricker helst inte, haha, annars Oboy eller Juice.

 

ÄR DU NYTTIG:
Sveriges onyttigaste människa.


HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:

Yes, HSB i somras, enda positiva med de skitjobbet var mina sköna jobbarpolare.


ÄR DU BLYG:

När man inte känner mig - Ja. När man känner mig - NEJ. haha.


VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
06.50.

 

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?

Minns jag då icke.

 

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Lego starwars, helt klart.

 

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Ganska mycket.

 

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Jo det har man ju också gjort.

 

JAG SOVER:
Var som helst, när som helst, hela tiden.

 

VAD SA DU SENAST?
Ska han sova här?

 

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nej de var jag icke.

 

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Simon, om någon.

 

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Sällskap, Fungerande dator, Grey's, Telefon.

 

HAR DU SNYGGA SKOR:

Som fan.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Och hur fan ska jag komma ihåg det nu.


HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Yes i have.


HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Jep, älsklingen.

 

HAR DU KÖRKORT:
Moppe, ja. Bil, nej. Aldrig kört bil än, hur ska detta gå..

 

ÄR DU ENSAM NU:
I mitt rum, ja. I huset, nej.


VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?

Bara helgen kvar, så ser väl fram emot bio imorgonkväll, myspys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0