It was like sitting in a couch

Home! Åkte som sagt till stallet och kom hem för en stund sen. Red Dickan först, galopparbete runt på en stoor åker, vilket gjorde henne väldigt glad och väldigt svettig. Men hon skötte sig galant!

A kom och gjorde i ordning Storm medans jag fixade de sista med Dickan. Tog sedan honom och satt upp, å jäääääklar vad liten han kändes jämfört hur han ser ut! Satt som i en soffa också, å så fort man flyttade sig åt något håll i sadeln så flyttade han sig. Sjukt känslig och mjuk häst, riktig dröm å rida när han gick på rätt!

Så nu är jag hemkommen och är helt slut! Att rida 2 hästar som är helt olika varandra och inge slappa pass blev väldigt jobbigt för min kropp, haha. Men så det ska vara! ;)

Nu ska jag ta å kika lite i skolböckerna och sedan få i mig lite käk. Puss!


Svettig Dickan och hungrig Storm! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0