Life's a joke, and I don't get it

Tjo. Dagen har sett ut som så att.... Jennifer kom tillbaka till APU:n idag, vilket gjorde de hela mycket roligare. Men dock hade vi inte så mycket att göra idag, satt minst 2h och gjorde ingenting, eller rättare sagt.. vi sov!
Så denna dag har gått så otroligt jäkla segt, får hoppas på att det inte är lika imorgon igen då jag funderar på om jag vill vara kvar på praktiken eller inte. Visar sig imorgon!

Kom hem från stallet nyss, har ridit en väldigt oälskad Sune. Han tvärnitade när vi trava och slog upp huvudet så jag slog hakan i hans nacke och bet sönder tungan. Riktigt jävla ont gjorde det, fick tårar i ögonen för det smärtade så jävla mycket. Dock är jag bara svullen och har massa blåsor nu... ÅH, inte glad.

Så ikväll käkar jag soppa, med sugrör, julkul. Hörs hej.

Angus & Shadow, två hästar från praktikplatsen, får stå för bilden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0