My back hurts, like your ass did yesterday

Jävlar vad de var segt att gå upp imorse..
Första praktikdagen hos Anna Erikson var faktiskt helt okej! Hon var supertrevlig och har en jättefin gård. Vi släppte ut lite hästar, jag kikade på när hon hade lektion, mockade, lunchfodra och hade ner hö från skullen. Var nog i princip det jag gjort idag, väldigt chill alltså.

Fick även skjuts till rese eftersom hon börjat jobba i Högbo, ägde! :)  Så kom hem tidigare än var jag trott. Ska nu vänta på sms från Sandra, sen åker jag och möter upp henne så ska hon visa vart Sune står nu någonstans, sen blir det liten ridtur innan jag åker hemåt igen. Mysi! Hörs, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0