Pretend to be a dinosaurday!

Igår: Cyklade iväg till Trebo och tog bussen ut till Årsunda. Käkade pizza och chillade framför tvn tills 10 ungefär. Gick ut en sväng och sedan slutade kvällen hemma hos David, och Linnéa som vi var ute och gick med kom också efter en stund! Tog de lugnt där, alla var trötta så kvällen bjöd på mycket skratt, haha jisses.

Gick och la oss vid 2 kanske, i en ISKALL frigge, fyfan..

Idag: Vakna 12, gick upp å käka frukost. Chilla framför tvn ett tag och sedan skjutsade älskling hem mig, så jag kom i princip precis hem!

Vet inte riktigt vad jag ska roa mig med nu, är svinkallt ute så stannar helst inne. Ikväll blir de förmodligen mysitime med Magda som jag inte träffat på några veckor nu. puss!


Bilder från igår. En knäckt Simon, en Linnéa, En David å en bild på mitt ben (??). Kult!

Kommentarer
Postat av: linnéa

HAHAHAHAHAH! Vafan hur ser jag ut? Kines linnéa

2011-09-17 @ 19:50:08
URL: http://llinneaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0