Slowmotion

Beskriver min lördag igår som väldigt seg men spontan. Vaknade upp hemma, älskling åkte hem men ringde efter ett tag och tyckte jag skulle åka dit, så i brist på annat att göra tog jag moppen ut. Kikade lite fotboll, runt halv 8 åkte jag hemåt igen. Käkade osv.

Sedan kom Simon och hämtade mig så följde jag med till hans bror, där även Linnéa var! Superkul att träffa den bruden igen, skrattade oss igenom kvällen som vanligt. Kom hem runt 2 och slockna direkt.

Gårdagen i bilder:


Kika på Idol innan jag åkte iväg till Årsunda.

Kikade fotboll.



Käkade soppa i brist på mat hemma.

Idag:

Simon fast vid Batman.

Scones till frukost! Ofräscht glas.

Idag står rida både Dakita och Storm på schemat. Rider ut en sväng på Dickan sedan blir det lite träning på åkern med Storm, eftersom de är första gången jag rider honom, blir kul! Sedan har jag inte så mycket mer som jag tänkt göra, eventuellt plugga lite om det är brådis med tiden, glömt göra växtuppgiften, beror på när den ska in.

Hörs sen! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0