It's dancy times

Igår: GRS på dagen, teori och ridlektion. Red Reggan igen, gick inte riktigt lika bra som förra gången men han slappnade av fint på slutet tycker jag! Sötponnyn.

Direkt när jag kom hem så åkte jag till Dickan och red henne, gick åt helvete, haha det som gick så bra i onsdags..

Tog sedan cykeln till Trebo och åkte ut till Årsunda, så jag sov där inatt.

Idag: Hemma från praktiken, fick skjuts till Trebo vid halv 11 av älskling. Har sedan dess suttit och pluggat, sjukt drygt men kommit igång iallafall, har cirkus 3 till växter som jag måste göra, å det går inte bra.. Men bara å kämpa på!

Ska senare ut till Årsunda igen, blir myskväll hos älskling, wonderful. Bye!


Världens sötaste!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0