I'm leaving.

Sorry hörni för dålig update! Men har antingen sovit i Årsunda eller sovit hemma å datorn inte velat sammarbeta. Men gör ett tappert försök innan Simon kommer å hämtar mig!

Mån; Skola, Longera Sune och sov i Årsunda.
Igår; Skola, Red Sune, Plugga.
Idag; Sovmorgon, Travet och körde smårussen, red Storm.

Kan berätta lite mer specifikt..
Måndagen var lång och seg, var trött hela dagen så longerade bara Sune istället för red, så han åtminstone fick röra på sig, skötte sig utmärkt!

Tisdagen tog jag lite sovmorgon och åkte till skolan och plugga istället för idrott, fick en uppgift gjort, skönt! Skulle egentligen stannat kvar å fika efter med brudarna, men skulle bli jävligt sen hem och jag som verkligen lära plugga.. Så åkte hem och red Sune lite snabbt på åkern, han vart verkligen skitfin i slutet, lillprinsen! Så plugga jag på selning på kvällen.

Idag var vi på travet och fick köra varsitt russ, slapp remselet idag, lyx, men fick istället en seg ponny.. haha. När jag kom hem åkte jag direkt till stallet och red Storm. Han kändes skitfin idag och var piggare än vanligt, grym polle!

Är nu hemma och ska sätta på mig kläder och packa lite grejer för att sova hemma hos älskling som snart kommer å hämtar mig. Nu fick ni en liten sammanfattning av dessa dagar jag varit off! Puss.

Pluggat på detta nu, sitter som ett smäck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0