Yeah, I know it's stupid

Tjo! Har varit riktigt dålig på att sitta vid datorn den här veckan såg jag nu.. Förlåt för det! Men såhär har veckan sett ut sen i onsdags;

Torsdag: Teoritestet fick jag 36/37 rätt, missade att skriva in R:et i Karpelled. Fuck life, haha. Red Xamir, tyckte inte han var någon speciell, helt vanlig ridskolehäst som var ganska tråkig faktiskt. När jag kom hem red jag Dickan med Stina som red Storm, böt sedan hästar för hon skulle få känna på Dickan lite. Gick fint!



Fredag: Stressigaste dagen på länge! Var på praktik hela dagen, kom hem vid 6, åkte till stallet och tillbaka på en halvtimma. Duschade, fixade, föra, käkade osvosvosv (Magda kom däremellan också). Åkte till Gävle å bowlade med trevliga people för Jullan har ju fyllt år, mycket Grattis i efterskott till henne! Kom hem runt 3, helt död. (Kan ju fylla i att Magda lurade mig att dricka någon helt random persons Cola på Donken, äckligaste jag varit med om... Fuck off Magda!)







Igår: Bakis som aldrig förr. Skulle åkt på bio på kvällen med massa folk, men det krascha så kvällen slutade hemma hos Simons bror, var där och tog de lungt bara. (Runt 12? när vi åkte hem så försvann bakfyllan, haha illa..)

På vägen hem så såg vi en hund som sprang helt ensam efter vägen, inte en jäkel syntes till så ringde polisen (Lägger även till att Jag lära ringa för Simon vågade inte, haha chicken). Vi lära ta med oss hunden hem så den sov över här inatt, haha.



Idag: Passade hunden tills mamma och pappa kom hem (som varit i Sälen), och mamma cyklade iväg till någon hon trodde ägde hunden eftersom polisen inte hört av sig. Visade sig vara dom som ägde henne. Hunden hette Matilda, är en Bullterrier, 13 år och lite senil. Haha.



Åkte sedan snabbt och red. Först Storm, han tappade sko efter 25min så var bara å gå tillbaka till stallet.. Red sedan Dickan, galoppintervaller, resulterar i en nöjd och väldigt svettig häst utan överskottsenergi! Grymt.



Nu har jag skrivit världens längsta inlägg, men nu vet ni hur min händelserika sista halva på veckan har varit. Nu ska jag plugga på hur jag blir en jävligt bra Robinson. Puss!


Avslutar på en nytagen bild av mig fuckade dator..

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Jag har lagt upp en ny tävling där du kan vinna konsertbiljetter till Britney Spears samt hennes nya parfym. Var gärna med! :D



http://adaras.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment



Var gärna med och tävla om en chilladress:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-chilladress.html#comment

och en valfri vara från uffessakerochting:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment



Hoppas du vill vara med! :)

Kram! <3

2011-09-26 @ 18:39:54
URL: http://adaras.se
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Jag har lagt upp en ny tävling där du kan vinna konsertbiljetter till Britney Spears samt hennes nya parfym. Var gärna med! :D



http://adaras.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment



Var gärna med och tävla om en chilladress och en valfri vara från uffessakerochting också! Du hittar tävlingarna i vänsterspalten! :)



Ha en fin dag!

Kram! <3

2011-09-27 @ 13:49:34
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0