Molluskernas tempelriddare

Halloj. Har nog aldrig varit så arg som jag var imorse, var förbannad över att jag var trött och att klockan var 6 när jag gick upp, så gick runt arg imorse, haha fult.

Dagen spenderades som vanligt på GRS med skolan. Hade teori på fm och hopplektion på em.
På lektionen hade jag Xamir, gick bättre än förra gången jag red honom och han var rätt så trevlig att hoppa när vi fått igång rytmen.

Åkte sedan direkt till stallet efter jag kommit hem. Red Dickan, som var så otroligt jävla förvånandsvärt lugn idag!? Aldrig blivit så paff, ojojoj, men tog tillfället i akt och körde på ett riktigt jävla bra pass där hästen gick som en klocka! OJ vad hon gjorde min dag, bästa märren!

Om vi inte ska snacka hästar så sitter jag framför idol just nu, älskling kommer troligtivs å sover här sen om han inte fastnat framför nya fifa då.. Visar sig ;)  Ska ta ur linser å lite shit nu. Kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0