Make a new haircut

Kikat tidningar, käkat plättar och kollat Idol... är det jag sysslat med dom senaste timmarna.

Har dessutom insett att jag har ett litet problem imorgon.
Att gå upp klockan 6, ta 6.45 bussen till resecentrum och vänta där i en halvtimme.
Eller gå upp klockan 6, cykla 6.45 till resecentrum och vara där en liten bit före bussen går.
Eller att gå upp klockan 6.40, ta moppen och åka 7.10, chansa att ha den på resecentrum och släpa på världens största hjälm.

Tror nog jag tar det första.. Mor & far vill inte de sistnämnda. Och om jag tar bussen så kommer jag hem i skaplig tid imorgon också eftersom jag ska direkt till stallet sen.. Då är de väl bara å hoppa i säng nu då, godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0