Welcome to MJAU

Spåkulan igår, gav mig värsta mardrömmen på länge, haha illa. Värsta är att jag måste vara själv hemma tills sent inatt när Simon kommer.. Kommer dö.

Sista praktikdagen denna vecka, sååå skönt! Gjorde det vanliga, fick sluta 2h tidigare, väldigt soft! Trivs jättemycket på min praktikplats men tyvärr lär jag mig inte särskilt mycket av att fodra, mocka och släppa ut hästar.. Ska prata med min mentor nästa vecka om hur jag gör.

Direkt efter drog jag iväg till Dickan och red henne. Blev en ren chansning om vart vi skulle komma ut någonstans när jag svängde in i skogen, haha, kom ut tillslut. Eftersom A inte har någon som rider Storm längre och hon kan inte rida så har jag tagit mig an det också, när de blir mindre Sune dvs. Känns bra!

Har nu krypit ned i sängen framför en film, å här kommer jag stanna resten av kvällen. Trött som satan så somnar nog tidigt ikväll! Hörs imorgon, tjing.


Lunch!













Glad Dickan idag!


Right now - gamla slitna myskläder.

Och så min middag! Åt dock bara upp 2 scones, haha to much...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0