Bjuder på en muppbild, men de är för jag är lite mupp innerst inne,.. va?

Gokväller!

Jag är just nu.. HELT DÖD. Finns nog inte en muskel som jag inte lyckats att inte använda idag. På praktiken fick vi städa bort under läktaren, kan knappt gissa hur många bommar jag bar.. 30stycken kanske? DÖD var ordet.

 

Gick lite tidigare, stack direkt till Årsunda, hämta lite grejer och tog moppen till stallet. Red Promsi i 1.30h mycket trots idag men mycket duktig också! Nöjd!!! Kom hem för cirkus 30min sen, nu orkar jag inte lyfta ett finger känner jag..

 

Man ska duscha, göra MAT, har inte ätit sen 11.... Sen får vi se vad som händer, hörde att jag lär följa med ut på äventyr men om de bli av vet man ju aldrig. Jag är positiv till allt nu!! Livet äger. Puss.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0