Call me maybe,

Tja! Som sagt i tidigare inlägg har jag haft fullt upp i helgen, å nu är de lov och ska bara ta det lugnt, grymt skönt! Tar dagarna inlägg för inlägg annars blir de myycket text!

 

Fredag kväll kom Simon och sov iallafall. Vaknade dagen efter runt 10, (går inte att vakna senare pga att de blir så jäkla ljust här inne, bra eller dåligt får man väl avgöra själv..)

Åkte tills hans bror en stund, sedan på MAXI & Dollar, handlade ramar och hårfärg. Sedan fick jag skjuts hem till Magda.

 

Färgade där håret, haha kan inte fatta det, jag är svarthårig typ, vad har jag gjort? Impulsiv var ordet! Blev kvar där, Julia kom efter ett tag, skulle egentligen festa men alla var så jävla trötta så blev inget, haha fjärde gången gillt....

 

Simon kom sen någon gång under natten, gav mig kommentaren "du ser ju ut som pocahontas", sen somna han, haha hygglo..

Blött nyfärgat hår, ska ge er en bättre bild sen, haha jiiisses.


Kommentarer
Postat av: Kristin

du använder samma färg som mig ju mysan, likisaaaaar! ;)

2012-04-10 @ 16:42:30
URL: http://toveochkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0