Dumma dumma dumma

Tredje dagen denna vecka och första dagen jag är hemma. Lite skönt faktiskt!

Spenderat dagarna i skolan (klar med all matte, bara nationella kvar nu, lycka!!!), varit i stallet och ridit Promsi, varit hos tandläkaren och fått en tand ifylld, umgåtts med min ginger i Årsunda. Allt har varit på topp!

 

Några minus är väl kanske att jag har haft riktigt ont i magen, svårt att avgöra om de är mensvärk eller inte, får hoppas på att de går över. Och att jag har varit riktigt trött senaste dagarna, och då har de varit så extremt att "poff" så har jag somnat, lite smått läskigt, noll kontroll liksom.. humhum.

 

Men nu ska jag snart bege mig till stallet och rida Dickan som fyller hela 26(!)år idag, å sedan ta in de andra hästarna. Så ikväll sover jag hemma i min sköna säng ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0