Jävla subba å förstöra min dag, ska sänka dig till botten av Kina,

Käka pizza, Simon kom, slockna halv 11 igår. Senare än tänkt men vad hade jag förväntat mig när de är en ginger i rummet?..

 

Dagens praktikdag har sett ut såhär; Mocka, Sopa, Ta in Faxen & Marius, Fika, Packa hö, Rida Marius (montéträning typ, heeeelt jävla slut i benen, fucking bajs shit vad jobbigt de var), Luncha hästar, Lunch själv, Ta in Anima & Zoega, Rida Zoega, fittigaste sursubbakärringen jag någonsin ridit, vilket jävla as!! ARG, och inte orkade jagr rida med mina spagettiben heller vilket gjorde att ja fucka ur toootaaalt. Hoppas på revansh!!..

 

Kom hem för en halvtimme sen, har ätit lite nu men ska duscha sen ska jag gå in å laga mat. Kolla lite BB å invänta gingern, sen sova. Byyyee.


Patrissiiiio.


Man får tager vad man haver när man slår in paket i detta huset, min vägran till julpapper. Behöver inte vara mer vinter än de är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0